Luxuryshoppers İtalya'yı Jabiroo ile gezdi, deneyimlerini kaleme aldı...

Luxuryshoppers kurucularından Lian Beraha, İtalya'da dolu dolu bir 4 gün geçirdi. Jabiroo'nun kendisi için özel tasarladığı İtalya Seyahati'ni gün gün instagram hesabında da paylaşan Lian Beraha, seyahat deneyimini bloğumuz için kaleme aldı.

Luxuryshoppers kurucularından Lian Beraha, İtalya'da dolu dolu bir 4 gün geçirdi. Alışveriş ve stil danışmanlığı hizmeti veren ve bize göre "stil yaratan" 2 başarılı kadın Ezgi İçel Apa ve Lian Beraha'nın kurduğu luxuryshoppers.com moda, stil, sanat ve müzik alanında öneri, paylaşım ve röportajlarla ruhumuzu besliyor. Stil ve gardırop, alışveriş, hediye danışmanlığı gibi niş hizmetler sunuyorlar. Jabiroo'nun kendisi için özel tasarladığı İtalya Seyahati'ni gün gün instagram hesabında da paylaşan Lian Beraha, seyahat deneyimini bloğumuz için kaleme aldı.

İlk durak Pisa, havaalanından arabayla 45 dakikada Pietrasanta’dayız. Kalacağımız otel Albergo Pietrasanta’ya vardığımızda İtalya’daki evimize gelmiş gibi hissediyoruz, herkes çok sıcak, çok tatlı. Öğlen vardığımız için açız tabii ve kızım lazanya yeme hayalinde olduğu için bir restoran tavsiyesi rica ederken tam köşede Pietrasanta’daki en iyi makarnacıda buluyoruz kendimizi...
Harika bir yemekten sonra, Pietrasanta’daki minik galeriler, katedraller ve sokaktaki heykelleri görmek için özel bir rehberle turumuza başlıyoruz. Otelin sokağındaki minicik kilise halen aklımda bunu söylemeden geçemeyeceğim, büyülü bir yerdi, uzun zamandır bu kadar etkilendiğimi hatırlamıyorum.

Pietrasanta minicik sokakları olan ve hiç de turistik olmayan tatlı bir yer... Tüm sokakları bisikletle gezmek lazım. Ara sokakları peynir dükkanları, kitapçılar, heykel atölyeleri ile dolu. Bir de düğüne rastladık orada gezerken. O kadar sade ve güzeldi ki, zeytin dalları ile süslü kilisede herkes birer ışık gibi parlıyordu. Akşam otelin sokağında müthiş bir yerde yedik; canlı müzik, sokakta dans eden şık insanlar, sokakta mumlarla ışıklandırılan masalar ve leziz yemeklerle çok güzel bir gece geçirdik.

Ertesi sabah uyanır uyanmaz, trenle Lucca’ya gittik. Aslında ilk durak Pisa idi, Pisa kulesini görüp oradan Lucca’ ya gidecektik fakat kızım da ben de çok heyecanlandık Lucca için ve direkt oraya gidelim Pisa’ya dönüşte uğrarız, dedik. Lucca’ya giderken 2 tren değiştirmek gerekiyor ve arasında tam 5 dakika fark var, bizim tren biraz gecikince, ikinciyi kaçırıverdik ve taksiyle devam ettik yolumuza. Lucca’ya varır varmaz bisiklet kiraladık. Kızım arkada ben önde, saatlerce gezdik ve kaybolduk ara sokaklarda. O kadar canlı bir yer ki Lucca, hayran olmamak mümkün değil. İlk durağımız hep dondurmacılar oldu tabii, tüm gün saraylar, bahçeler, müzeler gezdik. Bir de tüm Lucca’yı çevreleyen müthiş bir yol var ağaçlarla kaplı ve sağ tarafa bakınca alabildiğine dağ taş doğa yeşillik, müthiş bir yol, onu da bisikletle gezdik keyifle…Öğlen ara sokakta bir yerde Pizza yedik, her yer o kadar tatlı ki seçmek çok zor. Akşamüstü 7’ye kadar Lucca’dan ayrılamadık. Bisikletimizi bırakma zamanı geldiğinde çıkmadan aldığımız karttaki adresi sora sora bulduk. Bu arada adres şart, yoksa gerçekten bulmak mümkün değil…Akşam trenle tekrar Pietrasanta’ya döndük ve otele yakın diye ilk gün öğlen gittiğimiz lazanya restoranında yemeğimizi yedik.

Ertesi gün Forte dei Marmi’ye geçtik arabayla, yolculuk sadece 10 dakika sürdü. Pazar sabahıydı, kiliseye girip mum yaktık önce, sonra ilk durak tabi ki dondurmacı oldu yine! Kasabanın çok tatlı bir pazarı var, dolaşmak çok keyifliydi. Forte dei Marmi’de daha çok şık mağaza ve restoranlar ile plajlar var, Capri’yi andırıyor. Öğle yemeğimizi yine çok güzel bir pizzacıda yedik. Denize girmek için hava o kadar sıcak değildi, o yüzden tekrar Pietrasanta’ya döndük akşamüstü. Akşam en sevdiğimiz müzikli restoranda yedik ve otelin bahçesinde harika bir gece geçirdik.
Gerçekten hiç turist gibi hissetmeden 3 günde gezilebilecek en güzel yerleri gezdik İtalya’da çocuklarla yapılabilecek harika bir program, mutlaka bisikletle tabi!

Çerezler (cookie), https://jabiroo.com.tr/ web sitesini ve hizmetlerimizi daha etkin bir şekilde sunmamızı sağlamaktadır. Çerezlerle ilgili detaylı bilgi için Çerez Politikamızı ziyaret edebilirsiniz.